hoe download ik blackberry appworld weer?

Ik heb een update gedaan op mijn blackberry en nu is mijn blackberry appworld weg. Ik wilde hem opnieuw downloaden via internet op mijn bb dan kwam ik bij allemaal linkjes en uiteindelijk bij de site van blackberry appworld daar kon je het downloaden, dat heb ik gedaan maar dan stond er update doen ofzo en geen appworld plug in zoiets ik kon het dus niet downloaden.....

Kan iemand mij helpen??? Ik hoop het!!!'

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

via blackberry browser op google typen; blackberry appworld download en de eerste link is een site waar de download is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga met de browser naar m.blackberry.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook eens kijken op:
http://www.theiexplorers.com/OTA/#AppWorld Had zelf veel problemen met de appworld en gebruikte altijd een oudere versie die ik daar vandaan haalde. Maar de actuele staat er ook volgens mij.
Batterij er even uithalen en weer indoen, grote kans dat hij dan weer met een icoontje er tussen staat ;)
Bij al je bb problemen eerst batt keertje losmaken, doet vaak een hoop