Ik heb een tweedehands Samsung Galaxy spica gekocht. Hoe krijg ik het account van de vorige eigenaar weg?

Bij alles wat ik wil openen in bv de market vraagt ie naar een gmail account. Maar daar staat het adres van de vorige eigenaar. Ik kan wel een wachtwoord invoeren (die dan dus altijd verkeerd is) maar ik kom er niet achter hoe ik het emailadres zelf aan kan passen. Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Het beste antwoord

ik zou gewoon een algehele reset doen, dan is de telefoon weer zoals ie uit de fabriek gekomen is. Instellingen>privacy>fabrieksinstellingen herstellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ik daar niet aan gedacht heb...nu weer even alle nummers erin zetten. Dank je