kost het geld als je naar het buitenland gaat met je ipod touch als je internet verbinding wil ???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Nee het kost niks als je op een wifi netwerk zit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een iPod kan je niet op een mobiel netwerk (3G) maar alleen op wifi en dat is overal gratis, mits je het kan vinden en het niet beveiligd is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, de iPod touch heeft überhaupt niet de mogelijkheid om via een satelliet verbinding te maken, dus kunnen daar ook geen kosten voor verrekend worden, ook niet (extra) in het buitenland.

Dus de enige mogelijkheid dat je op internet zou kunnen is als er een WiFi-netwerk open staat in de buurt van je iPod. Dat wil dus zeggen, een netwerk zonder beveiliging.

Wel kan het zo zijn dat de beheerder van het netwerk geld vraagt om van zijn WiFi-netwerk gebruik te mogen maken, bijvoorbeeld dmv. tegoedkaarten, waarop je een code kunt openkrassen en daarmee dan bijvoorbeeld 1, 5 of 10 uur lang mee op internet kunt.

Conclusie: In het buitenland moet je met je iPod touch geluk hebben dat iemand in je omgeving zijn WiFi-netwerk open heeft staan, zodat jij daar op kunt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed en duidelijk antwoord ;)