Hoeveel beltegoed heb je minimaal nodig om te bellen?

In Nederland. Via Prepaid

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
1.6K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik denk dat je niet een minimaal hebt maar dat je gesprek gewoon stopt als het op is? Ik heb er helemaal geen verstand is maar dat lijkt me het logischt (idk hoe je dat schrijft)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Om je precieze kosten te kunnen vinden moet je bij je provider kijken wat het start tarief is en hoeveel je per minuut gebruikt.

Antwoorden (1)

Je hebt minimaal één minuut nodig om te kunnen bellen, maar dit verschilt bij provider. Bepaalde providers rekenen een starttarief, vaak van de kosten van één belminuut. Dus het kan zeker zijn dat je er zo maar twee nodig kan hebben.