Als ik en abbo neem op ziggo TV+internet moet ik daar nog een interactieve hd ontvanger bij doen ?

TV Standaard met 25 analoge, circa 60 digitale en 16 HD TV-zenders .
Als ik die hd zenders wil bekijken in hd moet ik dan een interactieve hd ontvanger bij doen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
bamibal
9 jaar geleden
Dat ligt eraan of je TV dat zelf al heeft of niet. Is je TV geschikt voor CI+?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Common interface , geen +
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Merk en type TV?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Samsung - UE32ES5500
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.plasma-discounter.nl/product/89677/samsung-ue32es5500.html Wel CI+ Ziggo gecertificeerd.
CI is eigenlijk het slot, daar past een CI+module in, vandaar dat dat nogal eens fout gaat in de communicatie.

Antwoorden (1)

Dat ligt aan wat je wil en aan je TV.

Is je TV nieuw(+/-4 jaar en nieuwer) en met CI slot(CI+) enZiggo-certificatie dan kan je zonder decoder om HD kanalen te BEKIJKEN.

Is deze nieuw en heeft je TV de mogelijkheid om op te nemen op extHDD dan kan je bekijken en opnemen (dubbele tuner nodig om tegelijk op te nemen en te kijken).

Als je echt gebruik wil maken van interactieve TV (pauzeren/VODstreamen). Heb je zover ik weet altijd een interactieve decoder nodig.

Toegevoegd na 2 minuten:
https://www.ziggo.nl/televisie/interactieve-ci-module

Scroll naar beneden, selecteer je merk en kijk of CI+ Ziggo-certificatie daar is.

Toegevoegd na 5 minuten:
Blijkbaar kan interactief ook bij de nieuwste modellen, maar jouw TV kan alleen HD kanalen bekijken met CI+

UE32ES5500

wel 10 keer meer tv's laden (2012) UE32ES5500WXXN

Toegevoegd na 6 minuten:
Je hebt dan dus een module+smartcard nodig. Als je al een tv-abo hebt bij ziggo zit dit standaard in het pakket.

Toegevoegd na 7 minuten:
Niet die objecten, maar de digitale/HDzenders dus.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Interactieve tv heb ik niet echt nodig , het is eigenlijk of ik ook hd kan ontvangen met het tv kastje die je standaard erbij krijgt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hebt helemaal geen kastje nodig. Alleen een CI-module en een smartcard. Dat scheelt dus een apparaat en een afstandsbediening.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En dan kan je dus de HD-zenders bekijken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.ci-plus.nl/Interactieve-SMiT-Ziggo-CI-module-v1.3-met-Ziggo-smartcard Dat heb je nodig, naast het bestellen van het abonnement als je dat al niet had.
paulus811
9 jaar geleden
Maar het kastje is 'gratis' en de CI module + kaart kosten rond de 80 euro. En voordeel van het kastje is dat je kunt pauzeren en opnemen, maar de nadelen die hierboven genoemd worden (extra apparaat, gedoe met 2 afstandsbedieningen) is ook zeker waar. Bovendien kun je met de Ziggo decoder ook films huren mocht je dat leuk vinden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+Niet aan gedacht dat het kastje gratis is. Vreemd eigenlijk dat je niet mag kiezen tussen kastje of een module als je een nieuw bestelt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat je (gratis of met korting) ontvangt hangt van abonnement af.
https://www.ziggo.nl/tv-internet
Je kunt ook voor de korting gaan (en dit aan een CI module besteden als je die niet al had).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ah, ik zie nu de pijltjes naar rechts pas. En als je een nieuw abonnement bestelt krijg je natuurlijk al een smartcard en heb je dus alleen nog maar een module à 50 euro nodig. http://www.klein.nl/smit-ziggo-ci-module-itv-1-3?utm_source=googleshopping&utm_medium=pricewatch&utm_term=SMIT+ZIGGO+CI%2B+MODULE+1.3+ITV&utm_content=single-tuner&utm_campaign=google_cpc&gclid=Cj0KEQjw1NufBRCx8ayaqY2t6KkBEiQA2nLWm9n0Fu2ktEY_Mt8lAfOOKmgMkzKEtYXQA6vDBXMS2I4aAk4Q8P8HAQ
paulus811
9 jaar geleden
Ik zou sowieso voor de decoder gaan. Je hebt dan een waarde die ver boven de korting uitstijgt, ook als je de decoder zou verkopen op marktplaats. Ik heb zelf de Humax 5200 (die ook Ziggo aanbiedt) en gebruik het stopzetten en opnemen bijna dagelijks. Omdat de decoder twee tuners heeft, kun je naar een andere zender kijken dan degene die je opneemt (dat zie ik een tv nog niet snel doen). Je kunt zelfs twee programmas opnemen en een derde kijken als het 'kijk' kanaal in dezelfde stream zit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
(dat zie ik een tv nog niet snel doen)
Een tv met een dubbele tuner doet dat. Die zijn er (nog) niet veel. Maar ik zie het waardevoordeel verhaal niet. Apparaat kan je verkopen voor 150 als je geluk hebt(risico op lager). Koop je een CI+module heb je 100 eu over. IPV 180 euro minder betalen en dan 50 euro betalen is 130 eu overhouden. Dus als je voor CI+ gaat zou ik gewoon de moeite en het risico niet nemen. http://www.marktplaats.nl/z/humax-5200.html?query=humax+5200&sortBy=price&sortOrder=decreasing 180 euro probeert iemand, dan heb je dus als dat lukt moeite voor niks gedaan.