Ik wil een T-Mobile abonnement halen met nummerbehoud. Het oude nummer is Hi Prepay, met de gegevens van een 16-jarige. Kijken ze hierna? (abbo = 18+)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ja, daar kijken ze wel naar. Je zal goedkeuring van je ouders nodig hebben:

Voor het aanvragen van een T-Mobile abonnement moet je 18 jaar oud zijn. Mag je van je ouders/voogd toch een abonnement aangaan? Dan moet de bestelling geplaatst worden op naam en gegevens van je ouders/voogd zelf. Dat geldt ook voor bijvoorbeeld het rekeningnummer, omdat er alleen kan worden afgeschreven van een rekeningnummer dat aan een meerderjarige toebehoort.

http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/over-online-bestellen