Ik heb IOS 6 op mijn Iphone 3gs staan. Mijn cydia heeft de shshs blobs van 4.1 en 6.0.1. Kan ik 5.1.1 hier op krijgen?

Deze zat er op toen ik ‘m (2e hands) kocht. Zelf Tethered jailbreak uitgevoerd, maar ik wil toch proberen terug te gaan naar 5.1.1. Nu heb ik dit doorgelezen en Cydia is blijkbaar de enige die over shsh blobs beschikt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Nee dat gaat waarschijnlijk niet. Je beschikt namelijk niet over een shshs blob van 5.1.1. Deze heb je dus nodig om te kunnen downgraden in één keer. Wat je eventueel wel zou kunnen proberen is te downgraden naar iOS 4.1 en dan te proberen upgrade naar iOS 5.1.1, geen idee of het zou werken.