Kan je op je telefoon rekening van je vaste telefoon zien naar wie je beld?

Toegevoegd na 5 minuten:
Als je een gespecifeerde rekening hebt kost dat extra geld?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
2.1K

Antwoorden (5)

Als je een gespecificeerde rekening aanvraagt wel.

Toegevoegd na 31 minuten:
Volgens mij betaal je per regel zoveel cent, dus hoe meer je belt hoe meer het kost.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou je ook willen uitleggen wat er zo grappig is? Kunnen we allemaal even lachen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha en nu hebben wij ook weer om jou kunne lachen :P, ik had mijn antwoord daarvoor al gegeven.
Bij veel providers kun je met een inlognaam en wachtwoord inloggen op je eigen pagina en daar kun je je belgeschiedenis geheel nakijken met nummer en tijd en bedrag per gesprek.

Bij upc en telfort en kpn weet ik zeker dat het kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Ziggo kan dit heel makkelijk via het online systeem
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij tele 2 krijg je automatisch een rekening erbij .
Daar kun je alles op zien .
Begin tijd . einde tijd .gespreksduur .kosten per gesprek .
Tel nr waar je naar toe hebt gebeld .
Behalve geheim nr .
En datum wanneer er gebeld is .
En dit alles is kostenloos .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is provider afhankelijk, en geldt ook voor mobiele telefonie, informeer bij je provider of kijk op de website om te kijken of er een account aan te maken valt voor je nummer. (Dit is altijd gratis, en kun je bij de meeste providers een aantal opties instellen, zoals gratis je specificatie downloaden zonder meerprijs)