waar kan ik het beste een losse sim kaart kopen?

Welke provider is goedkoop en kan ik van op aan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Voor goedkoop en betrouwbaar zou ik Hi adviseren. Daarna zou je kunnen kiezen voor KPN of Vodafone. Of netwerken die van het KPN-netwerk gebruik maken. Echter zal het ontvangst nooit overal exact hetzelfde zijn.

Bedenk eerst hoeveel je gaat bellen/sms'en. Als dat weinig is, neem dan een prepaid. Wij hebben Hema en Tele2, bevalt allebei goed. Voordeel Tele2 Prepaid online is dat je online factuur kunt bekijken. Wij spoorden zo ongewenste dure SMS'jes op.

Het is verstandig om vergelijkingssites te gebruiken om te zien welke provider het goedkoopste is. Vergelijkingssites hebben onafhankelijk onderzoek gedaan naar de goedkoopste provider. Op http://www.mobieletelefoonabonnementenvergelijken.nl/sim-only-abonnementen zie ik dat Ben erg goedkoop is. Het ligt er wel aan hoeveel belminuten / smsen en internet je wilt. Naar mijn ervaring is internet op een sim only abonnement vaak erg duur, maar voor een smartphone wel onmisbaar. Maak jij gebruik van een smartphone / wil je internet op je mobiel? Ik ben benieuwd welke provider je gekozen hebt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100