Hoe krijg ik mijn whatsapp contacten terug op mijn HTC one?

Ik heb een androidupdate uitgevoerd op mijn HTC One. Toen ik WhatsApp opstartte, waren alle namen van contacten die ik ooit via WhatsApp heb opgeslagen, veranderd in nummers. Als ik in mijn telefoonlijst ga kijken, staan daar nog wel de contacten, met hun namen bij de bron WhatsApp. Helaas herkent mijn WhatsApp ze zelf niet meer en pakt alleen mijn telefooncontacten.
Ik heb eerder een androidupdate gedaan en toen had ik hetzelfde probleem. Toen heb ik alle contacten zonder namen weer opnieuw handmatig een naam gegeven en opgeslagen. Ik wil dit niet weer opnieuw doen. Opnieuw opstarten werkt niet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Probeer eens te wisselen tussen het opslaan van de contactpersonen op SIM, Telefoongeheugen of Google account.

Mijn contactpersonen, beheerd in Google, zijn bij mijn nieuwe telefoon allemaal meegekomen en ook gelijk in Whatsapp herkend.
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Door all uw contacten op uw mobiel te zetten van uw oude en hem dan toevoegen door op de knop rechtboven op whatsapp te drukken en dan staan je contacten er