Hoe kan ik ervoor zorgen dat het intern telefoongeheugen van mijn HTC wildfire niet meer 'volloopt'?

Ik heb een SD-kaart erin zitten waarvan de beschikbare ruimte nog 2,35 GB (van de 3,79) is. De beschikbare ruimte van mijn intern telefoongeheugen is echter 22,10 MB. Ik heb eigenlijk al alle apps overgezet naar mijn SD-kaart, behalve Whatsapp, Twitter, Spotify en andere die niet overgezet kunnen worden. Verder heb ik maar weinig apps, meeste heb ik eraf gegooid vanwege langzame telefoon, geen geheugen etc. Ik heb ook mijn berichten, foto's en whatsapp-gesprekken opgeruimd. Dit heeft waarschijnlijk niet veel zin qua geheugen creëren, maar goed. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn intern telefoongeheugen niet meer ophoopt? Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Antwoorden (1)

Je zal eerst moeten kijken wat het is dat jouw interne geheugen zo opslokt. Dat kan je doen in je geheugenmanager van de telefoon bij instellingen. Dan kan je ook precies zien of het apps zijn of andere zaken.
Als het apps zijn die je niet naar sd kan verplaatsen dan zit er niks anders op dan wat apps te verwijderen. Verder kun je zaken als camera en zo instellen om hun bestanden op sd te zetten. Zodat je niet steeds zelf die zaken naar sd moet slepen. Dit geld overigens ook voor je internet explorer op het toestel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, maar dan is de vraag: waar staat deze 'geheugenmanager'? En het lukt me sowieso niet om de foto's in de galerie op de SD-kaart te krijgen, ook niet bij de 'camera-instellingen'. Toch bedankt voor je antwoord!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bij camera moet je bij instellingen - opslagruimte gaan. Onder systeeminstellingen - Opslagruimte kun je zien hoe je geheugen gebruikt word. Je kan ook een app genaamd cachecleaner installeren. die maakt cachegeugen (tijdelijke bestanden) schoon. Dat kan ook vaak wat schelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er staat geen opslagruimte bij instellingen van de camera? En ook geen opslagruimte bij de (systeem)instellingen. Ik kan het tenminste niet vinden. Met de app cachecleaner zal ik het eens proberen. Bedankt!