Iphone 4 heeft 2 cameras, hd ready scherm, a4 chip om sneller gegevens/internet te laden, langere batterij, mooiere design, en nog kleine details zoals 2 achtrrgronden zetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

iPhone1 bestaat niet en 4 wel.. -.-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahhaha epic
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iphone 1 bestaat wel degelijk.. de 1e versie van de iphone...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Arber, de eerste versie heet iPhone. Ik weet het, ik heb hem gehad.