Dat betekent 'Whatsappen'. Dat is een berichtje sturen via Whats App. Whats App is software die je kunt downloaden voor de meeste smartphones en waarmee je elkaar berichten kunt sturen. Het lijkt een beetje op smsen, alleen is een bericht sturen via Whats App gratis, en daardoor gaan de berichten vaak over en weer zodat het op chatten begint te lijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
WhatsApp kan je gebruiken op alle iPhones, alle Android telefoons, alle Blackberry's, alle telefoons die draaien op Windows en op telefoons met een Symbian besturingssysteem.. Je kunt het via de appstore op je telefoon downloaden of via http://www.whatsapp.com/download/ (op je mobiel dan). Je moet er wel internetverbinding voor hebben ;-)

Andere antwoorden (1)

Een afkorting voor WhatsAppen; een berichtje sturen via WhatsApp.