Blackberry stuk, kan ik dan nu gewoon nieuwe simlockrvije aanschaffen en werkt dat dan gewoon net zo als met mijn oude? (dus simkaart erin en klaar)

en ik heb nu voor nood een andere met internet (geen bb) zijn daar dan extra kosten aan verbonden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Als je een simlock vrije telefoon koopt dan heb je gewoon precies dezelfde mogelijkheden en kosten die je ook met je Blackberry had.
Je zou zelfs een telefoon mét simlock kunnen gebruiken mits het simlock van dezelfde provider is als jouw abonnement.
Als de telefoon tweede hands en ouder dan een jaar is dan kun je sowieso het simlock gratis laten verwijderen door de provider die de telefoon geleverd heeft.
Je kunt de codes bij de telefonische helpdesk van die provider opvragen.
Ook kun je simlock laten verwijderen bij onafhankelijke GSM-shops en vaak bij kraampjes op de markt die GSM-accesoires verkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je nu internet op je telefoon hebt, maar geen speciaal abonnement gaan er heel snel extra kosten aan zitten! beter zet je dan internet uit op je toestel (hoe verschilt per toestel natuurlijk)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat werkt dan gewoon. Je moet hem echter wel even aanmelden in je nieuwe telefoon. Als je niet weet hoe dat in zijn werk gaat zet dat dan even in een reactie, dan zal ik je dat uitleggen. Het enige verschil is dat je een ander ping nummer krijgt dan op je oude BB. De ping is namelijk gekoppeld aan het toestel.