Hoe ziet een 100% notificatie SMS er uit bij Vodafone?

Ik vraag me dit namelijk af. Ik heb er volgens mij nog nooit een gehad, maar Vodafone schijnt zulke SMSjes te versturen? Wat voor tekst staat er in die SMSjes & krijg je die al je op 0MB zit of al eerder?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik krijg m in Nederland nooit, omdat ik dan alles via WiFi doe zo'n beetje. Ben ik in het buitenland krijg ik ze wel. Heb er even een screenshot van gemaakt voor je!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je krijgt m dus bij 80 % en bij 100 %
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Thanks dan heb ik die niet gehad. Bij vodafone hebben ze namelijk het een en ander afgeschreven zonder die melding. Moest even zeker weten of ik in aanmerking kom voor een vergoeding. Bedankt voor je snelle antwoord :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heeft snel gereageerd en was precies het antwoord dat ik zocht.