Wat is de goedkoopste manier om met de mobiele telefoon op MSN te gaan?

Ik woon in Belgie en ik zit bij Mobistar. Ik heb daar wel een abbonement op Mobistar Live Messenger, maar daar duurt het soms wel 20 seconden totdat een bericht verstuurd of ontvangen is en vaak doet die het niet. Zelf gebruik ik graag eBuddy Mobile omdat die lekker vlot werkt, maar daar gaat mijn beltegoed erg snel van op.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

ik gebruik vodafone, kost 10E per maand onbeperkt online.
grtz
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

KPN is ook 10 e per maand.

Toegevoegd op 28-04-2009 00:14:49
onbeperkt dus.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het allergoedkoopste is via open Wifi.
Maar je telefoon moet dat wel ondersteunen.
En, open Wifi's vind je niet overal.
AWM
15 jaar geleden
In Nederland is de goedkoopste provider voor zover ik weet inderdaad 10 euro.

Toch is de goedkoopste manier gratis. Vaak genoeg zit ik via WIFI op een onbeveiligd netwerk toch op MSN.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Uiteraard! Maar niet doorvertellen dat ik mijn internet niet beveiligd heb hoor. Straks hangen er allemaal profiteurs aan mijn router!
De meeste providers hebben een blokkade ingebouwd in de abonnementen op het ontvangen en versturen van data buiten de eigen downloads om. Dit ter voorkoming dat het internet van de mobiel wordt gekoppeld met een laptop/pc...

De enige ruimte om dit te omzeilen is de e-mail in het abonnement. Maar ook dit is beperkt tot 2.5 MB per e-mail. De 'eindeloos online' abonnementen zijn er verder alleen op berekend om te surfen en te mailen. UMTS masten zijn niet berekend op het doorsturen van grote hoeveelheden dataverkeer...

Ga eens een uurtje surfen op je gewone internetverbinding en kijk dan eens hoeveel dataverkeer je hebt gehad. Met een beetje pech is dit 40 MB...