Wat zijn de telefoonnummers om collect-call naar het buitenland te maken?

Iemand enig idee wat de telefoonnummers zijn om collect-call te doen naar een buitenlandse operator?

In de oude kaart telefooncel kan je kiezen achter 'Speciale functies' of je doorverbonden wou wordden naar Bahrein, Alo Vitan of weet ik veel wat. En dit is een gratis gesprek lijkt me.

Wie weet het?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
2K

Antwoorden (1)

Bel 0800-0410 (KPN Telecom aanvragen van gesprekken) en vraag een collect call in het buitenland aan