kan je op een mobiel iets instellen zodat je zeker weet of je berichtje is gelezen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Een bericht dat je zelf hebt verstuurd? Nee.
Het enige dat je kunt doen is aandringen op een antwoord.
AWM
14 jaar geleden
Je kunt instellen dat je een ontvangstbevestiging wilt hebben.
Maar dat is nog geen garantie dat het berichtje ook gelezen wordt / is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem aan dat het gaat om een sms? Bij de meeste mobieltjes is het zo dat ze (kunnen)aangeven dat het bericht en verstuurd is en ontvangen is. Dit kan je lezen bij de Status van het bericht maar, zoals al gezegd is dat geen garantie dat het gelezen is/wordt! Als het erg dringend cq belangrijk is bel je toch gewoon dan weet je zeker dat je de persoon aan de lijn krijgt aan wie je de boodschap wil overbrengen! Of ga langs indien mogelijk. Dat is toch ook veel persoonlijker dan al die SMSjes?

Pieter
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt inderdaad bij berichtinstellingen instellen dat je een leesbevestiging wilt ontvangen, er zijn echter providers (w.o. Hi) die dat niet ondersteunen.