Is het mogelijk om bij een telefonie bedrijf een telefoon te kopen en 'm per maand af te betalen ipv in 1 keer het volle bedrag?

Ik wil graag een nieuwe telefoon, maar ik wil hem zonder abonement. Ik verdien niet veel in de maand. Is het niet mogelijk om iedere maand een bepaald bedrag te betalen. Bijvoorbeeld voor een jaar lang, iedere maand 30 euro te betalen. Anders moet je in 1x 400 euro betalen..
Ik wil namelijk geen abonnement erbij.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Carrefour multi- markt werkt met 0% financiëring. Maar mss ben jij van Nederland? Stel ik voor een goedkoop toestel van 25€ te kopen, zodat je al verder kan, en sparen. Want afbetalen kost altijd een beetje geld. Plus, stel... gsm valt in het water, eerste maand afbetaald en zoiets valt niet onder garantie. Maar dan ben je wel nog een jaartje aan't afbetalen op een toestel dat je niet hebt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+-je wezztah, idd niet op afkoop doen.
Is waarschijnlijk niet wat je horen wilt maar als je het niet kunt betalen heb je het niet nodig! OK, je hebt een telefoon nodig maar niet een van 400 euro. Begin er niet aan om dit soort dingen op afbetaling te kopen want voor je het weet heb je meerdere leningen en dus schulden en zoals degene hierboven al zegt... als er iets mee gebeurt ben je aan het afbetalen voor iets wat je niet hebt.
Precies om die reden zullen maatschappijen het ook niet doen, het is te klein en gevoelig spul.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juist.
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat we mekaar begrijpen, een +-je ;-)
Probeer eens marktplaats ben je meestal stukken goedkoper uit.
bovendien als je zo'n duur toestel wilt en geen abbo heb je er verder toch nix aan.
dan kan je net zo goed een goedkoop gsmtje kopen
want internet zit er dan toch niet in
het kan wellicht wel maar dat kost je echt kapitalen als je dat prepaid wilt.
capthavoc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een jaar lang 30 euro per maand is 360 euro plus de rente.
Plus de verzekering, want als er iets gebeurt met die telefoon, zul je toch je lening moeten blijven afbetalen. Neem een telefoon die je wel kan betalen.
capthavoc
13 jaar geleden
bovendien als je zegt ik, heb 30 euro te besteden per maand dan kun je wellicht toch beter een abbo met telefoon nemen.
als je een beetje binnen je belbundel blijft
dan kost het je niets extra dan een los toestel en een los abbo.
Er is niet zoiets als een "free lunch"Of je dat nu in je abonnement betaald of in je afbetaling: Veel rente. In beide gevallen houdt je jezelf voor de gek. Als je hem in je abonnement betaald zit er tenminste nog een bundel bij. Maar als je hem niet linksom wilt betalen zul je hem toch rechtsom moeten betalen.