Wat betaald een winkel voor een iPhone 5s?

Momenteel ben ik bezig met het maken van een schoolproject.

Ik moet me verdiepen in een product (iPhone 5s). En wat deze kost + hoeveel een winkel eraan verdient.

Nou dat eerste is simpel. De iPhone 5S gaat deze week in de verkoop voor 699,-. Maar hoeveel winst maakt een winkel er nu op. Voor hoeveel geld kopen ze deze telefoons in?

Google was voor mij niet heel hulpvol. :(

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus 160 om te fabriceren en dan nog verschepen en reclame erbij. Dat is wat Apple betaald. Maar ze moeten er winst op maken. Dus hoeveel zullen ze vragen aan bijvoorbeeld de T-mobile voor het inkopen van de telefoon? Als ze hem voor 160 aan T-mobile verkopen maken ze verlies..
ik doe zelf handel en managment en wij krijgen ook vaak zulke projecten, als eerst heb je de fabriekprijs, voor hoeveel je het bij de fabriek haalt. dan komt er nog wat op zodat jijzelf winst maakt en dan krijgt je BTW en dat samen vormt de consumentenprijs/verkoopprijs hoop dag ik je hiermee wat heb kunnen helpen