Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik een snelkoppeling voor PingChat?

Ik heb sinds kort een Blackberry. Ik heb daarop de Appworld gedownload. Via dat heb ik PingChat gedownload, maar als ik die wil opstarten moet ik eerst naar de app world gaan, dan op pingchat klikken en dan op run. Bij iemand anders had ik wel eens gezien dat hij een snelkoppeling voor Pingchat op de hoofdpagina had staan. Hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
452

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hee dit behoort namelijk automatisch in je hoofdpagina gezet te worden. Als het goed is kun je op je hoofpagina als je die openklapt ook nog naar links of rechts gaan... Dan krijg je verschillende menu"s onderandere downloads en vanaf daar zou je hem in de map moeten kunnen zetten waar jij hem wilt... Maar ik heb een bb torch dus ik hoor het van je
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een BB Bold en daarbij kun je niet naar links of rechts ;p , ik ben er nog niet achter wat het nou is, maar iig bedankt voor je moeite!

Andere antwoorden (1)

Deze hoort te staan onder "instant messaging" Vanuit daar kun je hem verplaatsen naar de hoofdmap en vanuit de hoofdmap weer verplaatsen naar de 1e 6 zodat je hem ook in je beginscherm kunt zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar staat hij dus niet , onder instant messaging, wat moet ik dan doen?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding