Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik de scroller van mijn blackberry curve maken,zonder hem op te sturen ?

Heb hem nu al drie keer opgestuurd maar, krijg ik hem net weer terug van reparatie doet die het niet (scroller)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
800

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

om welke blackberry gaat het.
Als je een touchstone (scroller) hebt kan je zelf vervangen staan veel videos voor op youtube.
Als je een balletje hebt (scroller) hard over je spijkerbroek heen vrijven. dit maakt het balletje goed schoon waardoor die het weer doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een touch zone en waar moet ik dan precies zoeken ? Blackberry 8520
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze kan je op sites als eBay bestellen. Hou er wel rekening mee dat je over een 8520 praat. Deze toestellen zijn gebruikt al te vinden voor een paar tientjes. Overweeg dus even of het repareren het waard is.
Probeer 'm goed schoon te maken, met zo'n vochtig doekje voor de laptop (kun je kopen bij euroland). Als 'ie het nog steeds niet doet, kun je je telefoon openschroeven en er (alléén als je er verstand van hebt) zelf aan sleutelen, of laat dit door iemand (vader, broer, oom, neef) doen die er wél verstand van heeft.

Anders kun je even langs een telefoonwinkel, of filiaal van provider, en vragen of zij er even naar willen kijken. Als 'ie het dan nóg niet doet, zullen ze waarschijnlijk adviseren je telefoon op te sturen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding