Iphone 4 of de samsung galaxy s 2

Hallo,

Ik ga morgen mijn abonnement verlengen, maar ik twijfel tussen deze twee (heb nu een iphone 3)

Wat raden jullie mij aan?

Mijn voorkeur gaat toch een beetje uit naar de samsung, omdat deze sneller is en een groter scherm heeft, maar twijfel aan de kwaliteit...

Alle info is welkom

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien dat je kunt onderbouwen waarom je twijfelt? Ik heb de Samsung en bevalt me prima nooit geen problemen mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
S2 is.veel beter.
Hier 2 sites met informatie
samsunggalaxy-s2.com
samsunggalaxys2.nl

Het beste antwoord

Heb in een winkel de Galaxy S2 uitgeprobeerd, die is echt snel. Alles gaat direct. Ligt eraan welke applicaties je gebruikt maar ik zou voor de Samsung kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Ik weet niet of deze vraag hier thuis hoort. Wel wil ik je helpen, er is namelijk geen juist antwoord.

Apple en Samsung zijn twee totaal verschillende merken. En ook nog eens concurrenten. Samsung kopieert het design rechtstreeks van Apple, met hun tablet, en de Galaxy S2.

De Galaxy kan een snellere processor hebben en meer werkgeheugen, het heeft niet het besturingssysteem iOS van Apple. De software op de telefoon is dus totaal anders, en omdat de software van Apple zo stabiel werkt, werkt hij meestal net zo snel als de Galaxy S2.

Ook is een groot scherm niet altijd fijn, lastig in je zak, en niet fijn in de hand.

De iPhone vind ik wel overpriced, dat is het grootste nadeel.
Zelf ben ik Apple gebruiker maar een iPhone gebruik ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf ook de Galaxy en ik vind hem helemaal geweldig. Hij is echt heel snel en een supermooi beeld. Mijn broer heeft de iPhone4 en hij is niet zo tevreden over zijn telefoon, loopt vast enzo.

Dus ik zou gaan voor de Samsung, maar dat is mijn mening!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het spijt me, maar het is onmogelijk dat een iPhone echt vastloopt (ligt er wel aan of hij een jailbreak heeft natuurlijk).
Ik stond 3 weken geleden voor het zelfde dilemma.
De bouwkwaliteit van de Samsung is erg slecht, hij gaat snel kapot en voelt ook niet heel stevig aan. De touchwiz overlay die Samsung voor Android gebruikt is heel erg slecht.
Als je gewend was om je iPhone gemakkelijk met je pc of mac te synchen, is dat met de galaxy s2 niet meer het geval.
De iPhone is erg duur, en de specificaties zijn niet meer beter dan de rest van de huidige markt.
Zelf heb ik voor de HTC Sensation gekozen, een toestel van aluminium, met dezelfde specs als de galaxy s2. Alleen de behuizing is beter, en de sense overlay van HTC is erg goed.
Daarom zou ik je aanraden; veel betalen voor een iPhone, maar wel een mooi product bezitten.
Of de HTC Sensation kopen.
De Samsung galaxy s2 zou voor mij sowieso afvallen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een iPhone 4 en die wil ik voor geen goud wisselen. Thuis hebben wij ook galaxy s2. Die heb ik ook uitgeprobeerd. Maar vind toch dat iPhone 4 beter is qwa apps, gebruik vriendelijkheid, geluid, niet te groot en ook weer niet te klein. Appel soft. happert gewoon niet. Appel blijf zijn naam behouden. Door 1 model was ie 3 jaar de beste smartphone. Grt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iPhone is een verrijking voor je leven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je voor een iPhone gaat, zou ik tot september wachten tot de 4s/5 uitkomt. Als je Android zou willen zou ik niet SGS 2 nemen maar de eerder genoemde HTC Sensation.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heey, ik heb nu een half jaar een IPhone 4, wat een aanrader! Prima voor school, en met een flinterdun hoesje zoals ik heb heeft hij al meerdere vallen van verschillende hoogtes en op het scherm overleefd, helaas kan ik dat niet zeggen over de galaxy s en s2 ik heb mensen hem met hoes op het scherm zien vallen, en er was niks meer van over!
Miss is de procesor beter dan die van de iPhone, maar de behuizing van de iPhone is en voelt veer beter aan en ziet er een stuk beter uit!, verder zijn alle patatenten van apple gejat door samsung dus qua homeschreen enzo zal er nauwelijks verschil zijn!
Kijk ook naar de appstore waar je bij samsung mondjesmaat nieuwe apps hebt en bij de appstore nu al 400000 apps op dit moment kan scoren!
Als laatste wil ik nog hét pluspunt voor apple noemen:
ios 5, dit geweldige niewe systeem is als je de functies leest de moeite waard, het tilt iPhone's tot een nieuw niveau!
Kort samengevat:
Neem een iPhone!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat beide telefoons erg goed zijn, maar de iPhone applicaties zijn toch een stuk beter en mooier vormgegeven. Persoonlijk vind ik de interface van de Samsung GalaxyS ll niet mooi en vind ik een 4.3 inch scherm te groot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou ook voor de Iphone gaan.
Heb eerder samsung telefoons gehad maar deze wegen niet op tegen de Iphone 3 die ik nu heb.
Het menu van de Iphone is gewoon lekker overzichtelijk en het besturingssysteem is ook fijner, zelf heb ik geen ervaring met de samsung galaxy 2, de samsung galaxy 1 wel het ziet er wel mooi uit maar net zoals in bovenstaande berichten verwacht ik dat de stevigheid van deze phone de wensen overlaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
samsung galaxy s2 is veel beter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou voor de iphone 4 gaan.
want daar kan je meer apps op.

Toegevoegd na 5 minuten:
of je kan voor de samsung 2 wave gaan,
die heeft veel apps is betaalbaar en overzichtelijk.

Toegevoegd na 6 minuten:
(samsung wave 2)