Soms knopje, soms sliden?

Ik heb een iPhone. Als ik gebeld wordt moet ik soms op een knopje 'accepteren' drukken om op te nemen (daarnaast zit nog een knopje 'weigeren'), maar soms moet ik sliden om op te nemen, en kan ik de oproep niet weigeren. Hoe kan dit??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Dat ligt eraan hoe lang je het ding niet hebt aangeraakt.
Na een bepaalde tijd (zelf in te stellen) gaat je Iphone op Autolock, dan kun je geen functies 'per ongeluk' meer aanklikken. Dan moet je slider gebruiken om hem te unlocken.
Als ie nog niet gelockt is, krijg je 'accepteren' in beeld.
AWM
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Ehhhhm, gewoon niks doen?