Wat is het verschil tussen alle blackberry's?

Wat is het verschil tussen blackberry's? Denk aan prijs, handigheid, snelheid, uiterlijk gewoon alles.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (5)

Een groot verschil bij alle bb is de processorsnelheid. Als je de specificaties wilt zien zou ik even op bijv. www.kieskeurig.nl kijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De snelheid van het internet, de makkelijk van het toetsenbord, en voor de rest de mooiheid (maar dat is smaak)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zelf heb een bb curve, maar een bb bold is mooier en de toetsen zijn fijner
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de bb bold 9780. Erg snelle prosessor. Ook heeft deze een flitser bij de camera en dat hebben de curves niet. Op de bold 9780 zit ook nieuwere software.
Wel is de bold een stuk duurder dan de curve maar dan heb je ook wat!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meeste hebben 3G snelste internet, dat hebben alle bolds en torch etc. en alleen de curve 9300 van die variant, verder heeft bold een snellere werkgeheugen als de curve.