Is mijn toestel nu simlock vrij?

Ik heb 1,5 jaar een blackberry met abonnement gehad.
Vorige week heb ik een samsung galaxy gekocht (als prepaid) met dezelfde provider. De man bij de kpn heeft alles toen overgezet van mijn blackberry naar mijn samsung.

Hoe weet ik nu of mijn toestel simlock vrij is? Ik wil mijn blackberry namelijk gaan verkopen als dit kan.
En hoe haal je echt alle gegevens eruit?

Toegevoegd na 31 seconden:
samsung galaxy als los prepaid toestel gekocht en mijn abonnement van mijn blackberry zit daar nu in)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je kan het controleren door een simkaart van een andere provider er in te stoppen. Als je ermee kunt bellen is je toestel simlockvrij.

Om al je gegevens uit je toestel te halen, kun je een hard reset doen. Dan zijn alle gegevens er als het goed is uit.

succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Doe een sim-kaart van een andere provider in je blackberry en kijk of je hem normaal kan opstarten, en of hij dan ook verbinding kan maken. Als dat zo is dan is die blackberry simlock vrij.

Voor het verwijderen van echt alle gegevens zou je dit via de pc moeten doen. Mbv het programmatje van blackberry. Als ik het me nog herinner, had blackberry ook zo'n optie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar wij hebben alleen maar KPN als provider hier in huis. Kan het niet op een andere manier? Ik kan mijn blackberry overigens nog wel gewoon aan-en uit zetten. Hieron stonden nog wel gesprekken van whatsapp en zo maar ik kon niets terugsturen.