hoe verwijder er of verplaats ik bestanden van me interne geheugen naar me sd kaart op me sansung galaxy s2 ?

Ik wil mijn whatsapp, zo als me telefoon vraagt, bijwerken aangezien hij het nu niet meer doet.
Als ik whatsapp wil bijwerken en download geeft me telefoon aan dat ik te weinig opslagcapaciteit heb. Ik heb op me interne geheugen 215MB vrij maar probeerde via me instellingen-> opslag bestanden van me interne geheugen over te zetten op me sd kaart waar ik nog een paar gb leeg heb.

Dit lukt niet omdat als ik me interne geheugen wil openen om bestanden te selecteren die wegkunnen dit niet lukt.

Een ander idd is om het helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren maar ik ben bang dat ik dan weer dezelfde foutmelding krijg. Geen opslagruimte

Wie kan mij verder helpen ik heb op dit moment namelijk geen whatsapp meer.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je kan het beste even het gratis appje app manager. Dat is niet zo groot en dat moet je S2 nog wel trekken:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.a0soft.gphone.app2sd&hl=nl