Jailbreak iPhone ongedaan maken?

Ik heb mijn iPhone gejailbreaked... Nu vroeg ik mij af: Alle apps/foto's die ik na de jailbreak heb gedownload blijven die wel op iPhone staan als ik de jailbreak ongedaan maak?

Toegevoegd na 32 minuten:
Ik bedoel dan de apps die ik legaal heb gekocht uit de Appstore.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik zou niet weten waarom je terug wilt naar niet gejailbreaked,, Je kunt me er alles van vragen aangezien ik de jailbreak samen met anderen opgebouwd hebt,,

Je kan alles opslaan door in itunes een "back-up" te maken, dit slaat NIET alles op maar onthoud wat er op stond... dus na het herstellen van je firmware kun je de "back-up" erop zetten... dit geld niet voor alle "illegale" applicaties die er opstaan... deze worden er wel op geprobeerd te zetten maar aangezien de "Signing-Key" niet kloppen met het apparaat...

Stuur me maar een persoonlijk bericht of een reactie als je nog meer vragen hierover hebt ;)

Toegevoegd na 3 minuten:
Legale/Signed apps worden dus terug gezet ja ;) je bent wel je save-games kwijt en je notities ect.. als je niet de back-up toepast ;)

Waar neer je hem terug zet met de back-up functie worden ook de save-games en notities gewoon terug gezet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee. De eerstvolgende keer dat je synct worden alle apps die niet uit de App Store komen gewist.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus ik ben alleen de apps van Cydia kwijt? Heb namelijk na de jailbreak paar apps gekocht in de appstore die best prijzig waren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De gekochte apps houd je levenslang, zelfs als je een nieuwe iPhone koopt. Als ze van je telefoon af zijn komen ze er met syncen weer op. Als ze zelfs van je computer af zijn kun je ze gratis van de App Store downloaden. Dat doe je door een gewone kooptransactie te doen, waarbij je dan de mededeling krijgt dat je niet hoeft te betalen, omdat je hem al een keer gekocht hebt.
Dat ligt eraan als je via cydia een hack hebt geinstalleerd dat je de apps van itunes kan syncen met je iphone dan kun je wel overzetten in tegenstelling tot wat je kunt zonder de hack.