Wat is er aan de hand als je een SMS antwoord retour krijgt op een eigen verzonden bericht, en er bij staat: Antw. cent. gedef. ?

Vervolgens kan ik daar geen antwoord meer op geven want dan krijg ik een bericht over netwerk storing.
Maak ik dan een nieuw SMS aan naar die persoon, lukt het wel!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Dan heeft degene die jou de sms stuurt een instelling verkeerd staan.

Laat hem/haar de volgende instelling op NEE zetten:

menu>berichten>instellingen>sms>opties>instellingen> antwoorden via zelfde centrale