Hoe moet je een clash of clans account van Apple koppelen aan een account op een samsung mobiel?

?????

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
4.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Installeer eerst op beide apparaten clash of clans en log met je Apple in met je Apple-id en op je mobiel in met google+
Ga op je Apple apparaat naar clash of clans> instellingen > koppel een apparaat > dit is het oude apparaat > ik wel met een ander apparaat koppelen > nu zie je een lange code, ga hierna direct hiermee verder voordat die code verloopt.
Ga nu op je Android apparaat naar clash of clans > instellingen > koppel een apparaat > dit is het nieuwe apparaat > en hier voer je de code in..
Nu start waarschijnlijk je clash of clans opnieuw op en heb je op beide apparaten hetzelfde dorp met hetzelfde account.
(je kan niet met beide apparaten tegelijk spelen) Als het goed is ben je dan klaar...

Antwoorden (2)

dat kan niet want een apple telefoon gebruikt apple account en username.
en samsung gebruikt of samsung account of gmail.
dus het kan niet. dat is het hetzelfde dat je xbox spellen niet in een ps3 kan stoppen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Installeer eerst op beide apparaten clash of clans en log met je Apple in met je Apple-id en op je mobiel in met google+
Ga op je Apple apparaat naar clash of clans> instellingen > koppel een apparaat > dit is het oude apparaat > ik wel met een ander apparaat koppelen > nu zie je een lange code, ga hierna direct hiermee verder voordat die code verloopt.
Ga nu op je Android apparaat naar clash of clans > instellingen > koppel een apparaat > dit is het nieuwe apparaat > en hier voer je de code in..
Nu start waarschijnlijk je clash of clans opnieuw op en heb je op beide apparaten hetzelfde dorp met hetzelfde account.
(je kan niet met beide apparaten tegelijk spelen)

Als het goed is ben je dan klaar…

(hier is het bericht opnieuw, hij stond bij reactie's in plaats van antwoorden...)