Is de nieuwe iPhone 4 echt van glas of van hard plastic?

Ik wil graag deze nieuwe iPhone en nu las ik op http://www.iphone4-info.nl dat hij van glas was gemaakt.. maar dat kan ik mij eerlijk gezegd niet voorstellen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Het beste antwoord

Dat weet alleen Apple. Maar er doen geruchten de ronde, dat de achterkant van een keramisch materiaal gemaakt is, waar Apple een patent op heeft aangevraagd.
Zie het volgende (speculatieve) artikel. Nog even wachten tot ie uit is...
AWM
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

het scherm is zoals altijd van plastic, maar de achterkant is van glas.. erg mooi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Het scherm is juist van glas. Altijd al van glas geweest, vanaf de eerste Iphone.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LEES BRON
AWM
13 jaar geleden
NEEEEE!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt gelijk.. het scherm is ook van (speciaal) glas. dus bijna helemaal van glas nu
Van Plastic natuurlijk. Zou een dure grtap worden als dat ding ergens tegenstoot of valt.