Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wordt je gsm trager als er veel games opstaan?

Ik ga op vakantie en wil me onderweg bezighouden met games te spelen op mijn gsm. Maar wordt je gsm trager als er veel games opstaan? Dan heb ik over 10-13 games. Ik heb een samsung galaxy s duos met een geheugenkaart van 8 gb en een 1Ghz processor.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
851

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik heb een beetje ervaring met de Duos. Weinig apps bij die telefoon helpt echt om de telefoon snel te houden. Niet meer dan 12. Anders raakt hij vaak vast. (uit eigen ervaring)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hij kan sloom worden ja als er veel app's op staan maar als je na het spelen via takenbeheer goed afsluit zal dat verminderen als je dat niet doet blijft de app misschien op de achtergrond actief en ja dan word die inderdaad sloom
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt op je gsm zoveel gb. elk spel heeft kb of gb als je bijvoorbeeld 16 gb hebt op je gsm en je download een spel van 1 gb dan heb je maar nog 15 gb. als je het spel verwijdert heb je weer 16.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
10-13 Games kan nog maar als je meer hebt dan gaat het echt wel traag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding