help ik kan niet inzoomen met mijn iphone 4 !?

hallo iedereen ik heb pas een nieuwe iphone gekregen namelijk iphone4 ik ben er super blij mee ik ben er heel wat achter gekomen met al dat functie's enzo maar hoe moet je nou gaan inzoomen? Bij 1x tik op de midden van het scherm of onder het scherm gaat het niet inzoomen en ik heb echt alles geprobeerd om te kunnen inzoomen maar niets werktte kunnen jullie aan mij een antwoord geven dat werkt?

Alvast bedankt: Yasmina

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Hoi Yasmina!

Op mijn mobiel hoef je alleen maar hetvolgende te doen; doe je 2 vingers tegelijk op het midden van het scherm. Sleep beide vingers dan van elkaar af. (hou ze natuurlijk wel op het scherm) en dan zoom je in! :) suc6!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sommige (mobiele)websites en Apps kan je niet inzoomen of je nou dubbel tikt of je 2 vingers gebruikt. Het kan soms niet