hoe kan ik het geluid van mijn camera uitzetten?

Ik heb een Samsung Galaxy S Plus, maar krijg het in geen enkel menu voor elkaar om het geluid van mijn camera uit te zetten!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Vaak is dit niet mogelijk wegens privacy. Je hebt wel een kans dat dit mogelijk is:

via Instellingen > Geluid > Volume. Dan 'Systeemgeluid' helemaal naar links schuiven. Als Volume niet te selecteren is, moet je het geluid van het toestel inschakelen, dan kun je deze optie selecteren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij de S werkt dit zo, misschien bij de Plus ook:

Open de camera app, dan druk je op config symbool, daarna op het "sleutel" symbool en daar kun je de geluiden kiezen voor de camera sluiter en ook geen geluid voor de camera sluiter.