kan ik ergens een doos kopen van de note 4 dus zonder toestel alleen de doos?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waarom zou je dat willen?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Misschien is hij zijn eigen kwijt en wil hij de note 4 verkopen?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kunt op marktplaats kijken of dat iemand daar de doos te koop heeft gezet.

Antwoorden (1)

Ja hoor, dit is mogelijk via AliExpress. Bij goederen boven de 22 euro betaalt u douanekosten, het is mogelijk dat de doos en de accessoires namaak zijn. Ook is er meestal sprake van een lange wachttijd voordat u de goederen ontvangt.