Ik heb vanochtend in de regen gefietst. Mijn vriend zijn iPhone is toen helemaal nat geworden en wil nu niet meer aan. Iemand nog tips?

Het gaat om een iPhone 4, die nat geregend is. Hij is al 5 uur aan het drogen, maar wil nog steeds niet aan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (5)

leg hem op de radiater (liever nog op de vensterbank boven de radiator) na 1 dag aan de lader proberen te leggen, hoor je geknetter, dan zou ik hem eruit halen :P reageert hij er wel fatsoenlijk op (in de zin van, hij gaat aan) dan niets aan de hand. Anders mee naar je telecomwinkel gaan en beroep doen op je garantie en anders je portemonnee :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mijn telefoon was in het water gevallen en heb hem 1uur voor een haarfohn gelecht en 1uurtje in de zon en toen deed hij het weer, probeer dat eens

succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Batterij er uit halen, en goed laten drogen. 1 a 2 dagen op de verwarming, totdat je zeker weet dat er geen vocht meer in zit. Vocht kan kortsluiting veroorzaken.

Daarna weer eens proberen, grote kans dat hij weer werkt.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1 batterij kan er niet uit.
walter
11 jaar geleden
http://www.ifixit.com/Guide/Installing-iPhone-4-Battery/3141/1#.T98jW7V1Cls
walter
11 jaar geleden
-1 voor Apple dus. ;-)
Of het nou kan of niet, het is wel belangrijk, om te voorkomen dat hij verder stuk gaat door kortsluiting.
walter
11 jaar geleden
Hier dezelfde foto's maar nu met uitleg erbij: http://www.robinp.nl/handleidingen/iphone4-batterij-vervangen/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dag dag garantie als je je iphone batterij eruit haalt ...
walter
11 jaar geleden
Met waterschade kom je ook niet ver bij garantie hoor. En bij een verzekering ook niet. Dus garantie kan je toch al vergeten.
Je kan de iPhone ook in rijst leggen.
Rijst absorbeert water namelijk.

Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer eens om hem droog te krijgen met de haardroger.