Is de BlackBerry Diensten bundel van T-mobile een verplichting voor het gebruik van Ping e.d?

Bij T-Mobile krijg je de eerste 3 maanden gratis BlackBerry Diensten t.w.v €2,50 per maand.. Maar nu wil ik ook een internet abonnement van €9,95 afsluiten (Prepaid), en lijkt mij dit overbodig, maar kán ik dan wel gebruik maken van Ping en Push E-mail e.d...?

Zie: http://www.t-mobile.nl/blackberryprepaid

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als je met de Blackberry van alle diensten gebruik wilt maken heb je eigenlijk 2 toevoegingen op je spraak, wil je bv kunnen internetten, msn, facebook dan heb je een data bundel nodig, voor prepaid kan dat een combi zijn (spraak/data). Om vervolgens te kunnen Pingen en E-mailen heb je de Blackberry Add On (module) nodig, dit verkeer gaat namelijk via RIM zelf.