Hoe zoek ik dé telefoon die bij me past?

Ik zoek een site o.i.d. waarin ik al mijn wensen voor een nieuw te kopen mobiel kan invoeren. Aan het eind moet hij dan alle toestellen geven die aan mijn wensen voldoet.

Bestaat die?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Het beste antwoord

www.kieskeurig.nl zoek links op telecom / gsm en ga dan naar uitgebreid zoeken.

Daar kan je precies aangeven wat jouw gsm moet hebben en je kan gelijk zien hoeveel resultaten dat heeft, voordat je daadwerkelijk de zoekresultaten laat weergeven weet je dus of zo'n telefoon uberhaupt wel bestaat.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord. Deze site was voor mij het beste. Dat wil niet zeggen dat alle anderen niet werken. Maar deze had voor mij de beste zoekfilters! Dankjewel.
Ik geniet van mijn Nokia C3-00 :)

Andere antwoorden (4)

Deze site kan je een heel eind op weg helpen:
http://www.gsmzoeker.be/index.dhtml?oper=Vul+In
Vul je criteria in en vind je ideale toestel.... ;)

Toegevoegd na 6 minuten:
Hmm, de site is al een tijdje niet meer bijgewerkt, zo te zien. Ik zoek nog verder.

Toegevoegd na 8 minuten:
De volgende site lijkt meer up-to-date:
http://www.kieskeurig.be/gsm/zoeken/uitgebreid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk niet dat die websites helpen. Er wordt alleen gekeken naar criteria als, internet, videobellen, camera, filmopname etc.

Wat veel belangrijker is is hoe de telefoon eruit ziet, of hij fijn werkt, wat voor besturingssysteem erop zit. Welk merk je gewend bent.

Ik zou echt telefoons in het echt gaan bekijken en waar mogelijk uitproberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer deze site eens

Toegevoegd na 22 seconden:
http://www.telecomvergelijker.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken alle bovengenoemde sites, prima sites, maar nieuwemobiel.nl is veruit de meest geschikte site voor jou. Ergens bovenin op zoek klikken en dan rechts je eisen aanvinken