wij hebben een samsung gio gt 55660 en die is door fout invoeren patroon geblokkerd weten geen wachtwoord of gebruiksnaam wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Er is een optie om een screenlock bypasser te installeren via de web versie van google play. maar als je al aangeeft dat je de gebruikersnaam en wachtwoord van je google account niet meer weet dan gaat het waarschijnlijk niet lukken, je kunt de app hier downloaden:

https://play.google.com/store/apps/details?id=se.curity.android.screenlockbypass

In het volgende link word je uitgelegd hoe je de wachtwoord van gerooted telefoons af kan halen, als je telefoon niet geroot is word er nog een methode uit gelegd maar daarvoor heb je wat speciale vaardigheden nodig.

http://forensics.spreitzenbarth.de/2012/02/28/cracking-pin-and-password-locks-on-android/

als dit je niet lukt ben je al je gegevens die op je telefoon staan in principe nu kwijt. Je zal een factory reset moeten doen om weer gebruik te kunnen maken van je telefoon(als je de gebruikersnaam en wachtwoord echt niet meer weet). dat doe je als volg:

1. doe de telefoon uit
2. doe de telefoon aan en hou de home button in en laat deze niet los
3. binnen een tiental seconden zal je een scherm krijgen met 4 opties, ga voor de keuze "ALT + W", dit betekend dat de telefoon helemaal leeg gemaakt word en dat alles naar de standaard instellingen gaat.