Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik mijn simkaart uit mijn iphone haal, in een andere mobiel doe en na 3 dagen weer in mn iphone doe, ben ik dan al mn whatsapp groepen e.d. kwijt?

Ik wil graag mijn simkaart uit mijn iPhone halen en daarna voor 3 dagen in mijn Samsung mobiel doen, maar na die 3 dagen wil ik mijn simkaart weer in mijn iPhone doen. Als ik dit doe, ben ik dan al mijn gesprekken kwijt op WhatsApp als ik dus mijn simkaart na 3 dagen weer in mijn iPhone doe?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
844
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou het niet weten, ik denk eigenlijk van niet aangezien ik zelf ooit gebruik maakte van een wifiverbinding terwijl ik mijn simkaart uit mijn iphone haalde, maar de appjes bleven binnenkomen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee die ben je niet kwijt. Deze worden niet opgeslagen op de simkaart maar op de telefoon zelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
en zelfs als je watsapp verwijderd krijg je alles weer terug, je moet datn je telefoonnummer intypen en, voila! al je gesprekken zijn terug

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding