Als ik mijn simkaart uit mijn iphone haal, in een andere mobiel doe en na 3 dagen weer in mn iphone doe, ben ik dan al mn whatsapp groepen e.d. kwijt?

Ik wil graag mijn simkaart uit mijn iPhone halen en daarna voor 3 dagen in mijn Samsung mobiel doen, maar na die 3 dagen wil ik mijn simkaart weer in mijn iPhone doen. Als ik dit doe, ben ik dan al mijn gesprekken kwijt op WhatsApp als ik dus mijn simkaart na 3 dagen weer in mijn iPhone doe?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou het niet weten, ik denk eigenlijk van niet aangezien ik zelf ooit gebruik maakte van een wifiverbinding terwijl ik mijn simkaart uit mijn iphone haalde, maar de appjes bleven binnenkomen.

Antwoorden (1)

Nee die ben je niet kwijt. Deze worden niet opgeslagen op de simkaart maar op de telefoon zelf.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
en zelfs als je watsapp verwijderd krijg je alles weer terug, je moet datn je telefoonnummer intypen en, voila! al je gesprekken zijn terug