Kun je echt een gratis lebara simkaart bestellen?

Nou kijk ik heb deze site http://www.lebara.nl/gratis gevonden. er staat dat je een gratis lebara simkaart kan bestellen en dan moet je je gegevens invullen. alleen mijn vraag is: is dit echt? want ik wil geen rekeningen ofzo binnenkrijgen
Is dit echt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
7.9K

Antwoorden (4)

Ja dit is echt, Lebara is een echt heel goed merk en goedkoop wij geruiken het ook en vooral om naar het buitenland te bellen. Het is gratis maar er staat geen beltegoed op vandaar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ziet er wel echt uit en die website is ook van Lebara. Ik denk dat je in de disclaimer alles te weten komt over eventuele addertjes onder het gras
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat is waar, ik heb hem ook gratis gekregen. En in bijna alle Europese landen kun je er beltegoed voor kopen.

Toegevoegd na 46 seconden:
Ik gebruik hem al 2 jaar en er zitten geen adders onder het gras, hoor
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die SIM-kaart is idd gratis, soms staat er ook wel zo'n stal bij een telefoonwinkel. Alleen je hebt er niets aan, want je moet die activeren en er staat geen beltegoed op. Ik heb ook eens zo'n kaart in mijn maag gesplitst gekregen en het kwam erop neer dat ik sowieso 5,- euro kwijt was om de hele rommel te activeren. Die zou je dan wel weer terugkrijgen omdat als je WEER opwaardeert je altijd de dubbele waarde krijgt (dus bij 10 euro opwaarderen, 20 euro beltegoed).

In het leven is niks voor niks!

Je kan beter Bliep gebruiken, daar kan je voor 50 cent de hele dag internetten op je mobieltje. SIM-kaart kost 1 euro:

http://www.consumentenbond.nl/test/elektronica-communicatie/telefonie/mobiele-telefoons/bliep/bliep-prepaid/review