Hoe 088-nummers bellen vanuit het buitenland?

Ik ben op vakantie buiten de EU en wil bellen naar een Nederlands 088-nummer. Op internet lees ik dat het mogelijk is om zo een nummer vanuit het buitenland te bellen, maar als ik bel hoor ik dat het nummer niet bestaat en wordt de oproep beëindigd. Hoe kan ik het nummer bereiken? Het kan eigenlijk niet wachten tot na mijn vakantie, ik wil zelf bellen en ik heb geen ander nummer van ze.
Bovendien heb ik het nummer onlangs thuis nog bereikt, dus het bestaat wel

10 maanden geleden
in: Telefoons
3.3K
Ritsuka
10 maanden geleden
Welk land ben je op vakantie? Gebruik je het landnummer wel?

Antwoorden (1)

Volgens de geijkte methodes zou je 0031-88 (i.p.v. 088) moeten kiezen.
10 maanden geleden
Antoni
10 maanden geleden
@jc54, het landnummer van Nederland is niet vanuit alle landen 0031. Soms is het (een beetje) anders. De vraagsteller zou dus moeten nagaan of vanuit zijn vakantieland het te kiezen landnummer van Nederland 0031 is.
TurfGraver
10 maanden geleden
Lijst:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_internationale_toegangscodes