Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil een blackberry + onbeperkt internetten en ik heb een paar vraagjes wie kan mij helpen aub ?

1. ik heb zelf een abonnement van 32.50 per maand.. bij vodafone.. daar zit ik tot ergens in 2012 aan vast, kan ik dan wel een blackberry kopen en via mijn abonnement er internet bij kopen?? onbeperkt.

2. kan je ook zorgen dat je van die 32.50 per maand aan bellen en smsen .. bijvoorbeeld 10 euro daarvan voor internet is.. of moet je dat internet er echt weer appart bij kopen?

3. je kan dus wel gewoon een blackberry via marktplaats kopen.. en dan gewoon via je eigen abbo van vodafone zorgen voor internet?

en als laatste.. zijn er ook mensen die dat zelf ook hebben gedaan? en mij een beetje uitleg kunnen geven.. over hoeveel onbeperkt internet bij vodafone kost.. permaand.

alvast BEDANKT!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
552

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

1. Ja, die kan je gewoon kopen maar dan moet je wel een Blackberry abonnement nemen dat kost dan meestal ook iets extra.
2. Jah dat kan maar dan heb je wel veel minder om te bellen en smsen.
3. Ja, dat kan.
4.Ik heb zelf ook een blackberry van marktplaats gekocht maar toen heb ik mijn abonnement om moeten laten zetten in een speciaal blackberry abbo want dan moet je een speciaal soort van internet hebben omdat je bepaalde dingen moet downloaden enzo dit kan je ook gewoon allemaal bij de telefoon winkel navragen.

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding