Ik heb een blackberry 9300 curve gekocht, van Hi prepaid.

Er zit iets van 2 euro beltegoed op nu en ik kan er nog niets mee ( ook niet op mijn wifi ) geen whatsapp geen facebook niks. Ik weet dat ik bb aan moet sturen. Maar hoeveel beltegoed heb ik nodig? , en moet ik ook elke maand geld erop zetten ? ( dat wil ik het liefst niet) en als jullie andere tips hebben alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

je hoeft niet elke maand er wat op te zetten, wel minimaal 1x in de 6 maanden opwaarderen, anders verlies je je nummer:
http://www.prepaidwinkel.eu/hi_opwaarderen_10.htm

Hoeveel je erop moet zetten is afhankelijk wat je er allemaal mee wilt gaan doen. Hier is een overzicht van het mobiele internet verbruik:
http://www.hi.nl/PrePay/Wat-kan-ik-met-1-MB-1.htm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik had het zelfde maar toen had ik een internet abbo genomen en nu moet ik er elke maand 20 euro opzetten en naar 4000 ''blackberry aan'' te sturen het is gratis en je hebt dan een maand onbeperkt internet en je krijgt ook nog 50 gratis sms jes :)