ik heb mijn fabrieksinstellingen gereset maar mijn gsm wilt niet meer aan gaan . hij blijft de hele tijd laden . wat moet ik doen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welk merk en model
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
batterij er een keer opnieuw uit/in doen?

Antwoorden (2)

Je kan proberen de telefoon aan te sluiten op de pc, en herstellen maar. Is dit niet het geval kan je de leverancier aanspreken, deze geeft dan tips.

Toegevoegd na 1 dag:
of laat het garantie termijn ingaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als hij vast zit bij het opstarten, betekent het dat je een bevroren ROM hebt, met

andere woorden: Je telefoon is overleden... MAAR hij is te repareren .
LET OP! In de uitleg staan woorden die een beetje anders worden uitgedrukt . dat verschilt per telefoon. dus schrik niet .

STAP 1: zet de telefoon volledig uit , probeer de batterij :D

STAP 2: houd de aan knop , de terug knop ( het middelste druk bare knopje) en de volume -Omhoog knop allemaal tegelijk ingedrukt.
Stap 3: Niet schrikken! Je zit nu in een speciale android modus,
Zoals je ziet op de afbeelding,

navigeer met de volume omhoog, en de volume omlaag knop naar: wipe data/factory de back knop betekent ook wel: selecteer
reset .
zoals je ziet op de foto. ga ernaar toe en druk 1 x op de back (middelste drukbare knop) knop.
en navigeer naar de knop YES druk weer op de knop BACK . nu verwijderd je telefoon alles, Als hij klaar is ga je automatisch weer terug naar hett menu

STAP 4:
Nog 1 ding! nu hof je alleen nog maar te drukken op: Wipe cache partition
en navigeer weer naar yes ( ALS DAT ER STAAT!)
Als die klaar is. ga je ook weer automatisch terug naar het menu .
Druk nu op reboot systemen

En, Ja ja. nu gebeurt het... JE TELEFOON IS OPGESTAAN UIT DE DOOD :d

Vertel me wat er is gebeurd, loop je tegen problemen aan, geef dan even een reactie? :D Ik beantwoord hem graag :D