Hoe schrijf je een hartje op je blackberry ?

Hallo , ik heb een blackberry 8520 & ik zou graag bij de naam van contacten een hartje zetten zoals op fb ( zo'n zwart opgevuld hartje) , is dat mogelijk ? Indien ja , hoe doe je dat ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Nee, dit is niet mogelijk. Op BlackBerry Messenger doe je dit door ”<3” in te toetsen, maar als je dat bij een naam van een contactpersoon doet, zie je gewoon "<3" staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan moet je via de Blackberry App world ''Fancy Smiley'' downloaden, daar zitten allemaal smileys, tekens zoals dat hartje, vlaggen, sierletters
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke dankuwel , zal eens dat eens proberen, maar momenteel werkt het niet , hij blijft maar laden.
je kan het kopieëren van iemand die het wel heeft .:)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kan je dat dan gewoon van fb halen ook ?
xilu
11 jaar geleden
ga naar facebook, en zoek zo'n hartje op. selecteer het dan, druk op kopieëren en plak het waar je het wilt hebben :)