Als je op je blackberry een internet BloX hebt , en je op wifi zit (thuis) gaat het dan van je MB af van je Blox ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

nee, gaat niet van abbo af, mits je zeker weet dat je niet thuis alsnog op 3g zit. Mocht je een datalimiet hebben bij je internet thuis dan telt wifi daar wel mee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier maak je toch een kleine denk fout. Je toestel kan namelijk op verschillende manieren het internet bereiken.
Eén manier is via vodafone en hun draadloze netwerk met landelijke dekking. Voordeel is dat je overal in Nederland kunt internetten, nadeel is dat het van je Blox datalimiet wordt afgetrokken.
Een hele andere, tweede manier is via wifi. Dan kun je zelfs zonder vodafone internetten en gaat de data via je huis-internet. Deze heeft waarschijnlijk geen data-limiet.
Als je veel internet op je telefoon kun je dus beter overschakelen op wifi. Dan is het enige waar je op hoeft te letten of je nog genoeg batterij hebt. :)