Bij mijn nokia E5 onderin het blauwe balkje een knipperend envelopje.

geen berichten of emails in inbox.
geen voicemail enz...wat kan het zijn en hoe gaat het weg??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Dit betekent inderdaad,dat de inbox vol zit . Ja en wat nu ,zult U zich afvragen. Gezien het feit,dat dit een Android gestuurde smartphone is kunt U overwegen om de volgende (gratis) app op te halen: Optimize ToolBox(15 functions)
Android master @OPDA
Dit is een hele fijne app,want U kunt hiermee echt alles in de gaten houden en - ook niet onbelangrijk- de hele Inbox leegmaken of welke mail U zelf wenst verwijderen.

https://market.android.com/details?id=cn.opda.a.phonoalbumshoushou&feature=search_result

Als U op de prullenbak drukt ,kunt beginnen. (zie afbeelding)

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 1 minuut:
PS: het is gewoon in het Engels en geen Chinese app.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Inbox vol?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of het sim-inbox geheugen vol. Daar kunnen namelijk maar 25 berichten in. Ik zou het even zoeken in de instellingen en anders op fora over je mobiel zelf gaan kijken