hoe kan het als ik mijn mobiel aan druk dat er dan een wit beeld komt waar android in staat?

ik heb een samsung galaxy S5 en als ik hem aan druk komt dat er eerst voor te staan en dan komt er een wit beeld waar alleen android in staat.
ik wil weten hoe ik dit op kan lossen, of mijn mobiel kapot is of dat ik het ook weg kan krijgen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

jij hebt waarshijnlijk je toestel in de boot gezet. Probeer alle knoppen tegelijk ingedrukt te houden (volume , home, aan uit) probeer ook verschillende combinaties. Houd de knoppen net zolang ingebrukt tot er wat gebeurt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je bedoelt dat hij vastloopt tijdens het opstarten. Als je knoppen ingedrukt houdt start hij bijv. op in de recovery-modus. En dan?