Weet iemand hoe ik de trillingfunctie van een Samsung galacie s2 kan uit zetten ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

gewoon op de volume knop zachter drukken en dan staat er ergens trillingen, daar kan je hem zachter zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je moet het geluid harder zetten of je moet het bovenste balkje naar beneden halen en dan op trilfunctie drukken als die groen is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is helemaal geen 'trillen' functie in de balk die je naar beneden kan schuiven.
Je kan daar wel WiFi, Bluetooth, gps, stille stand, automatisch draaien.....
Druk op Applicaties (blauw rechtsonderin), dan zoek de instellingen"app" (een soort grijs tandwiel, met blauw.
Ga naar de optie 'geluid'.
Daar zie je de optie 'trillen'.
Onder de trillen optie kan je instellen wat, wanneer, hoe, waar te trillen (of juist niet trillen).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De instelling trillen staat op nooit en toch blijft hij trillen bij inkomende berichten of oproepen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gaar. En wat als je een andere optie tijdelijk aanzet?
Ik heb zelf altijd: Alleen buiten de stille modus.
Krijg je dan wel: - buiten de stille modus trillen & in de stille modus niet trillen>?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien even resetten. Dus helemaal uitzetten en weer aanzetten. Normaal gesproken als je hem zet op nooit trillen komt er bovenin de balk ook een speakertje met een kruisje als het geluid uit is.